Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


: Door Holding : : Door Holding :

Rated 4 / 5 stars

Funny as hell!

I found it funny and the animation was apropriate (spelling?)
I love your since of humor and how you talk about such random funny shit.

thestarsyndicate is just mad because his shitty flash movies suck some major donkey ass. Keep doing what you do.

Peace


People find this review helpful!

Minushi - Chapter 16 Minushi - Chapter 16

Rated 3.5 / 5 stars

Nice Animation

Good animation an story you got going on.
But the character designs are to bad to take anything seriously.
Their eyes are flippin hug! Like some kind of powerpuffgirl.



Night in Hotlanta Night in Hotlanta

Rated 1 / 5 stars

No artists used huh?

The voices were really good, but most of the art looked half assed and all around terrible.
I did watch the whole thing though...
ending was very predictable.


TheStarSyndicate responds:

yeah fuckin right you did NOT see tater cannon coming stop lying

Recent Game Reviews


Space-ninja Space-ninja

Rated 3.5 / 5 stars

loved the creativity...

oh wait, there wasnt any :(
tho it was fun,



Thing-Thing Arena 3 Thing-Thing Arena 3

Rated 5 / 5 stars

lol

after playing this for about an hour my fatal show was in my big toe.



Aether Aether

Rated 5 / 5 stars

wow

That game was beautiful.
Very simple objectives. That is once you figure out your suppose to complete objectives. lol
REALLY could have used some narrating.


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


F-Zero - Bigger Blue F-Zero - Bigger Blue

Rated 5 / 5 stars

OH MY GOD

Started out simple...

THEN IT BLEW MY MIND!!!!

1000/10!



Apex9 - In My Mind (Rough Ver) Apex9 - In My Mind (Rough Ver)

Rated 5 / 5 stars

CANT WAIT>>>

to hear those vocals added.

Awesome build up to the main part too!


People find this review helpful!
ApexNine responds:

Thanks much. ^_^

Give the redux a listen. I'd love your input.

Cheers,
L


+Distortion+ +Distortion+

Rated 4.5 / 5 stars

Bring out the glow sticks...

lets get naked and dance!


Envisage123 responds:

Ohhh yea :P. Glad you liked it!